Jeśli jeszcze nie działasz na Instagramie, rozważ założenie swojego profilu. To medium, które w dużej mierze opiera się na estetycznych fotografiach. Oferując wynajem w danym miejscu, na pewno doskonale znasz okolicę. Możesz zachęcić turystów do przyjazdu, tworząc cykl postów na temat tego, co warto zobaczyć w pobliżu hotelu. Oprócz ciekawych opisów wędrówek zadbaj przede wszystkim o atrakcyjne zdjęcia. Te zwrócą uwagę turystów na opisywane lokacje, a przede wszystkim na Twój obiekt.
Zaprezentuj pokoje, detale i części wspólne, by osoby zainteresowane mogły poczuć się jak na wirtualnej wycieczce po wnętrzach pensjonatu. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z fotografem wnętrz, wspomnij o tym, że część fotografii będzie wykorzystana na Instagramie. To istotny element kadrowania poszczególnych ujęć, które będą się pięknie prezentować na Twoim profilu.
Jak widzisz, nie musisz posiadać rozległej wiedzy marketingowej, aby zaprezentować swoją ofertę gościom. Na dobry początek wystarczy odrobina kreatywności, dbałość o warstwę wizualną oferty i wykorzystanie już istniejących portali, które świetnie sprawdzają się w promowaniu hoteli i pensjonatów. Klucze do sukcesu jest regularność i to, by nie zniechęcać się, jeśli efekty nie przyjdą od razu. Powodzenia!